АНОНС: Презентація "Археологічні таємниці: готи в Україні"

Видавництво "Смолоскип" і книгарня "Є" запрошують 10 квітня на презентацію книжки Володимира Тиліщака "Готи над Гнізною" в Києві.

"Готи над Гнізною" - це науково-популярна розвідка, присвячена прадавньому поселенню на території сучасної Тернопільщини, відкритому археологами. Чи багато ми знаємо про те, що відбувалося на наших землях у часи пізньої Римської імперії? Володимир Тиліщак знайомить як із історичними загадками, так і з духом, колоритом археологічної праці.

 

Учасники презентації: Володимир Тиліщак, Ростислав Терпиловський, Оксана Гопкало, Сергій Підмогильний. Модератор – Ростислав Семків.

10 квітня, середа, 19.00

Місце: книгарня "Є", Київ, вул. Лисенка, 3 (метро "Золоті Ворота").

Організатори: книгарня "Є" і видавництво "Смолоскип".

Вхід вільний.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.