АНОНС: Лекція «Перемога та поразка Ісламської революції»

Чим була ця революція: перемогою революційних сил чи консервативних кіл? Чи досягла революція проголошеної мети? Чи була це перемога, чи поразка, і як оцінюються події 40-річної давнини сьогодні?

У київському лекторії літературного клубу "Пломінь" відбудеться лекція кандидата філософських наук, релігієзнавця Дениса Брильова, присвячена подіям Ісламської революції в Ірані.

 

40 років тому в Ірані відбулася Ісламська революція, яка докорінно змінила політичний дискурс Близького Сходу, породивши феномен т.зв. "політичного ісламу".

Час: 23 лютого, субота, 19:00

Місце: літературний клуб "Пломінь", провулок Шевченка 5 (ст.м. Майдан незалежності), Козацький Дім – 3 поверх.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.