Спецпроект

Фільм українського режисера про Голодомор показали у Словаччині. ФОТО

У Братиславі відбувся показ документального короткометражного фільму "Голод нації" про Голодомор 1932—1933 років в Україні молодого українського режисера Аліни Головіної.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на прес-службу Посольства України в Словаччині.

"29 листопада ц.р. Українсько-Словацькою Ініціативою, за сприяння Посольства України в СР, у м. Братислава організовано показ документального короткометражного фільму про Голодомор 1932-1933 років в Україні молодого українського режисера Аліни Головіної, створеного до 85-річниці великої трагедії", — йдеться у повідомленні.

 Фото: сторінка посольства у "Фейсбуці"

Крім того, в рамках заходу відкрили тематичну виставку, приуроченудо 85-роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні.

Також пройшла дискусія із залученням словацьких політологів та представників громадськості.

Як відомо, основу фільму "Голод нації" складають інтерв`ю з музейними науковцями, істориками-експертами та, безпосередньо, трьома свідками Голодомору. Короткометражка створена на замовлення Посольства України у Словацькій Республіці.

  Фото: сторінка посольства у "Фейсбуці"

Аліна Головіна — кінорежисер, громадська активістка. У 2009 році стала переможницею Кіновідеофестивалю вітчизняного виробництва "Відкрита ніч" за неігрове студентське кіно "По той бік райдуги".

У 2012 році вона зняла докумнетальний короткометражний фільм "Один" на базі Української студії хронікально-документальних фільмів, в рамках Гранту Президента України для молодих кінорежисерів. 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.