У морі біля Одеської області знайшли амфору V століття до нашої ери. ФОТО

В акваторії Чорного моря на території Національного природного парку Тузлівські лимани та в прикордонних із парком морських водах знайшли археологічні цінності.

Серед знахідок — великий фрагмент Хіосської пухлогорлої амфори V століття до нашої ери. Про це повідомив еколог Іван Русєв, передає "Новое время" з посиланням на "Думську".

 Фото: Іван Русєв

Археологічні знахідки виявив місцевий дайвер із села Приморське та передав їх у Татарбунарський краєзнавчий музей.  Приналежність цінностей до тієї чи іншої епохи визначав Олександр Синельников з Інституту археології НАНУ України.

 
 

Частину експонатів передали парку для експозиції.

Як повідомлялося, "чорні археологи" через приватний аукціон Violity продали срібний ритон – унікальний предмет скіфської доби. 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.