Безголовий чоловік у Помпеях помер не від травми голови — археологи

Італійські археологи знайшли нові подробиці смерті "безголового з Помпеї". Раніше вважалося, що він озирнувся на Везувій і йому на голову впав камінь.

"Безголовим із Помпеї" журналісти і археологи прозвали скелет 35-річного чоловіка, який під час потужного виверження вулкана Везувію в 79 році до н. е., рятувався втечею і йому на голову впав 300-кілограмовий камінь, повідомляє "Новое время".

 

Вчені виявили недалеко від його тіла цілу голову з широко відкритим ротом і зробили висновок, що він спочатку задихнувся від попелу, і вже потім йому на голову впав камінь, - пише The Daily Mail.

"Він помер не від теплового удару або каменю, який на нього впав. Він помер від задухи", - говорить керівник розкопок в місті Помпеї Массімо Осана.

 

Нагадаємо, дослідження двох фігур, знайдених в обіймах одне одного в Помпеях, показало, що це двоє чоловіків, а не жінки, як вважалося раніше.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.