На Франківщині згоріла найбільша дерев'яна церква в Галичині. ФОТО

В ніч на 11 червня в селі Новиця на Івано-Франківщині згоріла найбільша дерев'яна церква в Галичині.

Церква Преображення Господнього мала загальну площа стін понад 4 тис. м² та була пам'яткою архітектури місцевого значення – інформують "Вікна".

Церква Преображення Господнього

 

Церкву збудовано під керівництвом тодішнього пароха села о. Петра Соловія (1894-1963) стараннями й жертовністю парафіян і освячено 19 серпня 1938 року.

 За тригодини церква вигоріла вщент. Фото: Олег Ярема

Що стало причиною займання поки невідомо. За словами церковного паламаря у храмі повсякчас дбали про безпеку.

Нагадуємо, що у середині квітня на Харківщині згоріла садиба Шидловських XVIII ст.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.