У Києві понівечили банер про Степана Бандеру. ФОТО

На Майдані Незалежності невідомі порізали банер із інформацією про лідера Організації українських націоналістів (ОУН) Степана Бандеру.

Про це повідомляє "Громадське радіо".

Фото: "Громадське радіо" 

Банер про Бандеру висить поблизу Головпоштамта вже кілька тижнів. Це — частина виставки "Тріумф людини. Мешканці України, які пройшли нацистські концтабори".

У виставці йдеться про 30 людських доль за дротами 11 таборів Третього Райху, серед них окремі стенди присвячені й українським націоналістам.

Довідково. Степан Бандера — український націоналіст, лідер ОУН. У період німецької окупації був затриманий та ув’язнений у тюрмі Целенбау концтабору Заксенхаузен. У 1959 році вбитий агентом КГБ у Мюнхені.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.