АНОНС: Доцент ХНУ ім. Каразіна розповість про "візуальний поворот" в історичних дослідженнях

В Українському католицькому університеті Євген Рачкова прочитає доповідь "Візуальний поворот" в історичних дослідженнях (методи та підходи візуальної історії)".

Виступ відбуватиметься в рамках засідання семінару з історичної урбаністики гуманітарного факультету УКУ.

Євген Рачков - доцент кафедри історіографії, джерелознавства та археології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.  

 

17 квітня, вівторок, 16.30

Місце: Український католицький університет (Львів, вул. Козельницька, 2а, ауд. 424).

Організатори: гуманітарний факультету УКУ та кафедра класичних, візантійських і середньовічних студій УКУ.

Вхід вільний.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.