Помер перший астронавт США

Джон Гленн, перший американський астронавт, який здійснив орбітальний коcмічний політ, помер на 96-му році життя.

Це сталося 8 грудня цього року, повідомляє Укрінформ.

Гленн став першим американцем на орбіті і третім астронатом Землі після Юрія Гагаріна й Германа Титова. Політ Гленна тривав 4 години 55 хвилин і 23 секунди.

Крім того, Гленн є найстаршою людиною, яка побувала в космосі. У віці 77 років він був членом екіпажу корабля "Діскавері".

77-річний астронавт Джон Гленн. Фото: wikipedia.org

Джон Гленн пройшов Другу світову та Корейську війни. У 1974 – 1998 роках він був сенатором від Демократичної партії, що представляв штат Огайо.

До самої смерті Гленн залишався єдиним живим астронавтом з першого набору космічної програми США.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.