Спецпроект

В США знайшли невідому картину Пікассо. ФОТО

Американські науковці та мистецтвознавці знайшли приховану картину під одним з перших шедеврів Пабло Пікассо.

За допомогою інфрачервоного просвічування вони виявили портрет бородатого чоловіка в краватці-метелику під відомою картиною "Блакитна кімната", повідомляє ВВС.

"Блакитна кімната"...

Куратори приватного музею Phillips Collection у Вашингтоні, якому належить картина, кажуть, що, вочевидь, Пікассо не міг дозволити собі купити нове полотно, коли 1901 року написав "Блакитну кімнату".

...і портрет під нею. Фото: macleans.ca

Тепер фахівці хочуть з'ясувати те, хто саме зображений на прихованому портреті.

Дивіться також інші матеріали за темою "Живопис"

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.