На Київщині замість Леніна - народний пам'ятник Небесній Сотні. ФОТО

У Борисполі (Київська область) залишки пам'ятника Леніну перетворили на місце пам'яті Небесної Сотні.

Про це повідомляє Наш Киев.

Студенти Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури намалювали на постаменті, який залишився від пам'ятника, сцени з Майдану.

За словами художників, вони вирішили "матеріалізувати основні символи Майдану" - шини, "коктейлі Молотова", міліцейські щити.

 

На постаменті активісти встановили український прапор, доповнивши "композицію" справжніми шинамиі. Біля підніжжя нового пам'ятника висадили квіти.

 Фото: ВКонтакте/Термінал: інформаційний тижневик Бориспільщини

Як відомо, пам'ятник Леніну в центрі Борисполя було демонтовано влітку 2011 року згідно з рішенням міської ради.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.