Спецпроект

Магнат заповів музею свою колекцію імпресіоністів

Нафтогазовий магнат Фредерік Гамільтон заповідає 22 картини імпресіоністів зі своєї колекції Денверському музею мистецтв (Denver Art Museum). До зібрання входять роботи Ван Гога, Моне, Сезанна, Мане, Ренуара, Морізо, Піссаро, Сіслея, а також Чейза, Гассама та Кайботта, пише Artukraine.

Зараз витвори мистецтва представлені на виставці "Паспорт у Париж" (Passport to Paris), яка триватиме у музеї до 9 лютого. Після закінчення виставки полотна повернуть власнику. Згідно до заповіту, повні права на картини музей отримає після смерті дарувальника - Фредеріка Гамільтона.

"Колекціонування картин було для мене величезною радістю упродовж чотирьох десятиліть. Я радий знати, що майбутнє покоління відвідувачів Денверського художнього музею буде насолоджуватися ними так само, як і я. Сподіваюсь, що цей дарунок зробить колекцію музею ще більшим джерелом насолоди для всіх, хто живе або відвідує наше велике місто", - сказав Гамільтон.

Альфред Сіслей, Дорога до Вено. 1886
Каміль Піссаро, Весна в Ераньї. 1900
Ежен Буден, Гавр. Судна в порту. 1868-1872
П'єр Огюст Ренуар, Береги Сени. 1875
Вінсент Ван Гог, Пшеничне поле з маками. 1887

Більше робіт з колекції Фредеріка Гамільтона - за посиланням

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.