Спецпроект

Музей музичної культури імені Глінки починає "перезавантаження"

Новий сезон у Центральному музеї музичної культури імені Глінки буде відзначений "перезавантаженням" - відвідувачам запропонують ряд нових за своєю концепцією і творчому втіленню проектів, орієнтованих на різний вік і музичні уподобання.

Про це пише ria.ru.

"Перезавантаження" торкнеться різних напрямків діяльності музею. Так, колекцію унікальних музичних інструментів можна буде побачити у віртуальному вигляді на офіційному сайті музею. Крім того, музей обзавівся технічною новинкою - аудіогідом AudioPen. З його допомогою відвідувачі зможуть самостійно продовжити індивідуальний маршрут екскурсії, дізнатися про історію інструментів і почути їх звучання.
Директор музею розповів, що унікальні інструменти з Держколекціі Росії вирішено забезпечити спеціальними нанодатчиками. "Держколекція - єдине у своєму роді музейне зібрання, в якому всі інструменти знаходяться в робочому стані, і на багатьох з них грають наші знамениті музиканти, які гастролюють по всьому світу, - повідомив Михайло Бризгалов . - Нові "наноштуки" дозволять нам відстежувати місце розташування інструменту в будь-якій точці планети".

Концертна діяльність Музею імені Глінки в новому сезоні також буде відзначена нововведеннями. Одним з них стане цикл Данила Крамера "Музейний джаз". Для молоді призначено інтерактивний проект "Музичний LIKBEZ", програми якого будуть формуватися з урахуванням думки користувачів соціальних мереж .

Однією з новинок сезону буде перший в Росії фестиваль саундтреків "кінозвуком", в рамках якого пройде п'ять концертів. Кожен з них буде присвячений одній темі: мультфільмам, відеоіграм, російському і зарубіжному кіно. Концерт-відкриття огляду 6 жовтня стане презентацією всього проекту: в ​​оригінальних аранжуваннях прозвучить музика з фільмів "Початок" , "Пірати Карибського моря", "Кримінальне чтиво", мультфільмів "Рожева пантера", "Сімпсони", відеоігор "Мафія", Angry Birds у виконанні таких колективів, як Noir Quartet, Eclectic Sound Project, Twins Piano Duo, Ivanov Vibe Band та інших.



Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.