Спецпроект

Пушкінський музей покаже роботи Юдашкіна

У Російському Державному музеї образотворчих мистецтв (ДМОМ) імені Пушкіна відкрилася виставка костюмів знаменитого російського модельєра Валентина Юдашкіна. Всі наряди кутюр'є, за задумом, органічно поєднуються з епохами, представленими в різних залах музею.

Про це пише dni.ru.

Більше 70 суконь і костюмів виставлені майже в кожному залі другого поверху музею. Колекція модельєра показується в постійній експозиції - костюми органічно поєднуються з нею, тим самим дозволяючи краще зрозуміти ідею художника.

Твори Юдашкіна зберігаються в Державному історичному музеї в Москві, Метрополітен- музеї в Нью-Йорку, паризькому Луврі, Каліфорнійському музеї моди.

"Пушкінський музей для мене - джерело натхнення, і ми представляємо навіть не виставку, а арт-проект, - сказав Валентин Юдашкін. - Ми готували його півтора року. Нам довелося переглянути архіви музею Будинку моди, щоб вибрати ті роботи, які відповідали б постійної експозиції не тільки за формою, але співвідносилися б за кольором і образом" .

У залі Грецького мистецтва епохи класики представлена ​​колекція суконь , виконаних у стилі давньогрецьких тунік . Традиції епохи еллінізму знайшли відображення в силуетних лініях, декоративних елементах і чітко промальованих драпіруваннях костюмів. У той же час золоте і срібне шиття і східні парчеві тканини стали основними елементами нарядів, виконаних у "візантійській" традиції. Майстер представив і сучасні версії жіночого костюма епохи готики, які втілилися в подовжених сукнях з довгим шлейфом.

У залі Італійського та Іспанського мистецтва XVII - ХVIII століть на тлі полотен Мурільо, Сурбарана і Луїджі Креспі виставлена ​​серія суконь з драпіруваннями, схожих з костюмами в стилі бароко. У залах мистецтва Франції XVIII - першої половини XIX століть розміщені костюми з куполоподібними крінолінами і корсетами в стилі Людовика XV, подібних тим, що зображені на полотнах Ніколя Ланкре.

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.