Спецпроект

Паризький музей моди відкрився після чотирирічного ремонту

У Парижі масштабною виставкою кутюр'є Аззедіна Алайя відкрився музей моди Palais Galliera, який не приймав відвідувачів більше чотирьох років.

Про це пише korrespondent.net.

26 квітня 2009 Palais Galliera провів свою останню експозицію, після чого закрився на ремонт. Головною метою робіт було забезпечити безпеку будівлі.

У ході ремонту, на який мерія Парижа виділила 5 млн євро, були встановлені протипожежні та охоронні системи, оновлена ​​електрична система, обладнаний спеціальний вхід для інвалідів та оновлені внутрішні приміщення.

Дизайн оновлених залів музею вельми незвичайний: яскраво- червоні стіни з чорною дерев'яною обшивкою.

Перша після довгого періоду закриття виставка присвячена знаменитому кутюр'є Аззедіну Алайю. До експозиції увійшло 70 моделей дизайнера, створених ним з 1979 року.

Аззедін Алайя родом з Тунісу, в 1957 році він відправився в Париж, де працював у Christian Dior, Guy Laroche і Thierry Mugler. В кінці 1970-х Алайя відкрив власний магазин, а за 10 років представив свою першу колекцію.

Тим часом в паризькому музеї декоративних мистецтв Les Arts Décoratifs проходить виставка про історію нижньої білизни. Експозиція охоплює період від 1300- х років до наших днів .

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.