Спецпроект

Зураб Церетелі відкриє "Музей жінок" у Москві

"Музей жінок" і "Музей мистецтва і релігії" увійдуть в оновлений музейно-виставковий комплекс оновленого Державного музею сучасного мистецтва Російської академії мистецтв на Гоголівському бульварі.

Про це пише ria.ru.

Церемонія відкриття оновленого Державного музею сучасного мистецтва Російської академії мистецтв на Гоголівському бульварі в Москві відбудеться в суботу ввечері.

У складі оновленого музейно-виставкового комплексу увазі глядачів будуть представлені творчі проекти "Музей жінок" і " Музей мистецтва та релігії ", що включають унікальну архітектурну споруду з оптичного скла "Кришталева каплиця" святого Олександра Невського, що є прикладом сучасного культового зодчества, об'ємно-просторова монументальна композиція "Сім'я" та інші.

"Музей жінок" - це скульптурна група роботи Зураба Церетелі, що представляє собою гігантський металевий "букет" з вітражними стеклами в унікальній техніці об'ємної перегородчастої емалі, над удосконаленням якої Церетелі працює вже протягом багатьох років. Навколо " букета", куди можна увійти, як і в зал " Яблуко" Церетелі, встановлені статуї жінок роботи скульптора .

Також у програму заходу входять вернісажі виставок творів членів президії Російської академії мистецтв і підсумкових творчих робіт випускників Московського академічного художнього ліцею 2012/13 навчального року, золотих медалістів РАХ .

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.