Спецпроект

У Москві відкрився ретро-музей "Дамське щастя"

В Москві відкрився ретро-музей "Дамське щастя". Йому передували виставки у столиці та багатьох музеях Росії: "Куточок моєї прабабусі", "Дамські штучки", "Мова віяла". Тепер постійна експозиція працює на ВВЦ.

Про це пише rg.ru.

У музеї можна здійснити хвилюючу подорож у минуле, познайомитися з Прекрасною незнайомкою кінця XIX - початку XX століть. Провідниками в цій подорожі послужать справжні речі тієї епохи, яку у Франції називали Belle Époque, а в Росії - Срібним століттям або епохою модерн.

Тут можна побачити розкішні бальні сукні і строгі костюми для дому, прогулянок, візитів, виходів у світ. В музеї представлені і костюми для занять спортом - в ту епоху спорт став модним жіночим захопленням. Найбільш розкуті дами з'являлися на пляжі в купальнику - сьогодні він здається навіть занадто закритим, а в ті часи вважався дуже еротичним.

У музеї безліч "дамських штучок" - галантерея, парфумерія, гаманці, прикраси. Мабуть, все це можна виявити і в сумочці сучасної жінки. Але є і дивовижні предмети, які давно вийшли з ужитку: гачок для затягування корсета і шнурування черевик, важки для обважнення подолу (щоб не дуже задирався), прищіпка-"паж" для підбирання шлейфу сукні.

Окремий розділ представляють рідкісні віяла XVIII-початку XX століть - неодмінний аксесуар справжньої пані. З віялом у руках відвідувачкам музею можна повправлятися перед старовинним дзеркалом і перенестися на кілька століть назад.

Теми

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.