В Росії хочуть запровадити національність "Козаки"

На 26 січня в Ростові заплановано проведення козачого мітингу. Керівництво військового козачого товариства "Всевелике військо Донське" (ВКО ВВД) дистанціювалося від організаторів заходу.

Як заявив "Росбалтy" заступник військового отамана Віктор Дем'яненко, реєстрові козаки до нього непричетні.

"Організаторами мітингу є якісь козаки. ВКО "Всевелике військо Донське" не має стосунку до цього заходу. Я буду присутній на ньому, але як спостерігач", - уточнив Віктор Дем'яненко.

 

На мітингу в парку Собіно від імені козаків Дону, Терека, Кубані та Яїка передбачається прийняти резолюцію, звернену до президента і уряду РФ.

Учасники мітингу мають намір вимагати внести в розділ 3-го Загальноросійського класифікатора інформації про населення "Національності" - "Народи і етнічні групи Російської Федерації" зміни, додавши під номером 26 (в алфавітному порядку) народ "Козаки".

"В жодному разі не повинно бути гасел типу: "Даєш Донську козачу Республіку", "Слава Казакії", "Казакія для козаків" тощо і тим більше "Росія - для росіян" та інша хр*нь, - ідеться у зверненні організаторів, опублікованому в соцмережах. - Організатори вимагають від козаків чіткого дотримання цілей, вказаних в резолюції. Не ведіться на провокації, дотримуйтесь порядка і дисципліни, мирно реагуйте на можливі спроби влади втрутитися в проведення заходу. Не повинно бути ані бійок, ані нецензурної мови, екстремістських, сепаратистських і політичних гасел!"

Особливу увагу організатори мітингу надають питанням безпеки заходу.

"Жодної реєстрової форми та форми у принципі! Вітається національний одяг або його окремі елементи, тобто папахи, кубанки, шаровари з лампасами, бешмети, черкески, бурки, чекменя. Жодних кітелів, формених піджаків, погонів, еполет і аксельбантів, медалей за взяття Трої і орденів за греко-перську війну! Військові прапори і загальнонаціональний вітаються. Від баклановських чорних прапорів утримайтеся! На пояси шашки і кинджали не чіпляти! Ба більше, жодних пістолетів (навіть травматики), ножів, кастетів, викруток, зубочисток, шокерів, світлових мечів та іншої зброї бути не повинно, навіть нагайок! ", - підкреслюють організатори. 

Читайте також: "Російські козаки на службі у нацистів"

 

Передвістя Голодомору. Рік 1929-й

В архівних фондах розвідки знайдено документ ГПУ УСРР, датований 1929 роком, під назвою «Про чергові завдання в роботі з активною українською контрреволюцією» і з поміткою зверху – «Зберігати нарівні з шифром». У ньому ще за три роки до початку масштабного голоду в Україні простежується, як сталінські спецслужби фіксували «невидимий сплеск антирадянської активності на селі», відродження повстанських комітетів, проникнення із-за кордону розвідників УНР в усі регіони для підбурювання селян до спротиву.

Нестор-літописець Голодомору

"Дуплинат Герасим зарезал своего собаку и съел". "Пасха, раньше было веселились люди качели гармони игры все возможные а сегодня везде уныние и голод". "17/IV-33 На сегодняшний день хоронить 11 душ умерших из голода". "12/V умерла Черная Параска актевистка кандидат партии, как людей продавали за невыполнение хлебо-заготовки, так она вечером на радощах в школе танцювала, а теперь издохла из голоду как собака".

"Нас не подолати!". Полтавський вимір Помаранчевих подій: до 20-ої річниці Другого Майдану

Цьогоріч відзначаємо 20-річчя Другого Майдану або "Помаранчевої революції". Це акції за збереження незалежності і проти масових фальсифікацій президентських виборів 2004 року на користь путінського ставленика Януковича. Під помаранчевими стягами гуртувалися ті, хто не хотів сповзання України у болото "совка" і російських впливів. Помаранчеві протести стартували 21 листопада 2004 року і тривали до 28 грудня 2004 року. За даними соціологів, понад 6,6 млн громадян взяли участь у Помаранчевій революції.

Що сказав Мотика? – відповідь професора Богдана Гудя на тему Волинської трагедії

26 жовтня в етері Українського радіо прозвучало інтерв'ю журналістки Світлани Мялик з відомим польським істориком, головним фахівцем із проблем Волині'43 професором Ґжеґожем Мотикою. Позаяк один із фрагментів цієї майже годинної розмови стосується моєї скромної особи, що гірше – містить низку інсинуацій і неправдивої інформації, прокоментую його для, насамперед, українських слухачів/читачів.