Уряд Індії викупив архіви Ганді

Уряд Індії придбав на аукціоні "Сотбіс" зібрання листів, паперів і фотографій лідера індійського національно-визвольного руху Махатми Ганді.

Про це повідомляє "Інтерфакс" із посиланням на організаторів аукціону.

Архів, що належить німецькому архітекторові Герману Калленбаху, близьким другу Ганді, був виставлений на продаж у вівторок.

Планувалося встановити початкову ціну лота в межах від $775 тис. до $1,1 млн.

Не повідомляється, за скільки зрештою були придбані архіви.

Матеріали архіву охоплюють п'ять десятиліть з 1905 по 1945 роки, і включають листи сім'ї, друзів і послідовників Ганді, а також 13 листів, написаних ним самим Калленбаху.

Індійська влада і громадськість виступають проти приватних аукціонів, на яких виставляється власність Махатми Ганді, вважаючи це образою його пам'яті.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.