Польща нагадала російським фанатам - за серп і молот можуть посадити

Посольство Польщі в РФ попередило російських уболівальників, що демонстрація радянської символіки заборонена польським законодавством.

Про це повідомляє "Жеч посполіта".

"Думаю, що до футболок із написом "СРСР" ніхто чіплятися не буде, - зазначив заступник посла Польщі в Росії Ярослав Ксьонжек. - Натомість зображення серпа і молота в Польщі прирівняне до фашистських символів і заборонено законодавством".

За словами дипломата, гасла на трибунах будуть регулюватися існуючими приписами УЄФА.

Як відомо, місцеві органи влади деяких регіонів Західної України кілька разів намагалися заборонити нацистську і радянську символіку, але адмінсуди визнавали такі рішення незаконними.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.