Шукають волонтерів із реставрації цвинтарів

З 15 серпня по 2 вересня в сс. Притулівка і Тимків Хмельницької області силами Центру Мархоцькознавства та польського товариства "Magurycz" буде проводитись експедиція з реставрації цвинтарів.

Проект має назву "Спільна забута спадщина" і фінансований польсько-американською організацією Fundacja Wolności.

Експедиція 2012 року є другою за рахунком. Її метою є завершення реставраційних робіт на православному цвинтарі ХІХ століття у Притулівці та розпочати відновлення єврейського цвинтаря у с. Тимків.

Проект є неприбутковою добровільною ініціативою, усі роботи виконуються виключно силами польських та українських волонтерів.

Усім учасникам оплачуються кошти проїзду. Студентам робота в експедиції може бути зарахована в якості практики.

Деталі - через пошту nechitajlo@ukr.net

Реставовані цвинтарі належать до сіл "Миньковецької держави" - самопроголошеної автономії з утопічним устроєм у складі Подільської губернії Російської імперії.

Її створив на власних землях подільський поміщик Ігнатій Сцибор-Мархоцький - великий фанат просвітництва, римського права і давньогрецьких філософів. Кріпацтво серед своїх селян він скасував іще в 1795 році.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.