Помер воротар "зоряного" складу "Динамо" (Київ) 1960-70-х років

Сьогодні на 70-му році життя помер видатний футболіст, воротар київського "Динамо" Євген Рудаков.

 

Про це повідомляє прес-служба клубу.

У складі "Динамо" (Київ), де він грав з 1964 до 1977 року, Рудаков сім разів вигравав чемпіонат СРСР, тричі ставав володарем Кубка СРСР, у 1971 році був визнаний кращим гравцем і кращим воротарем СРСР.

1966: "Динамо" одночасно стає чемпіоном СРСР і власником Кубка (ВІДЕО)

У 1975 році піднімав Кубок володарів кубків УЄФА і Суперкубок УЄФА - трофеї, виграні "динамівцями".

В рейтингу найкращих воротарів ХХ століття в Європі посів 42 місце.

Прощання відбудеться 23 грудня об 11.00 у поминальній залі Байкового цвинтаря.

 

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.