Спецпроект

Анонс: "Світло Справедливості" з Канади

Євгенові Сверстюку, відомому українському літератору-дисиденту, правозахиснику та публіцисту - за моральне, духовне та етичне лідерство

Церемонія вручення нагороди «Світло Справедливості» Євгенові Сверстюку відбудеться 1 листопада о 17:00 у Київському міському будинку вчителя (вул. Володимирська 57, Велика зала, 2-й поверх). 

Нагороду "Світло Справедливості" засновано канадійкою українського походження Анастасією Шкільник на честь її батька д-ра Михайла Шкільника, видатного юриста, громадського і політичного діяча часів визвольного руху в Україні 1917-1920 років.

Нагороду вручатимуть  о. д-р Борис Ґудзяк, ректор Українського Католицького Університету, та Анастасія Шкільник.  

Акредитація преси за  телефоном: 067 408 43 97, vm@cfc.com.ua.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.