La Roche-Posay: історія заснування та головні принципи
Який бренд радять косметологи? La Roche-Posay. Чим рятують проблемну й чутливу шкіру? La Roche-Posay. Яким засобам мами довіряють шкіру своїх малюків? La Roche-Posay.
Французький бренд підкорив серця українців ефективними формулами, безпечним складом і лікувальними властивостями. Але як йому вдалось здобути всесвітню славу? Про це розповість наша історія.
Давні згадки про джерело
Історія La Roche-Posay розпочинається з давньої оповіді, майже легенди. У XIV столітті французький військовий діяч, учасник Столітньої війни, Бертран дю Геклен проходив через містечко Ла-Рош-Позе. Його кінь мав рани на шкірі, тому чоловік дозволив йому охолодитись у місцевому джерелі. Це купання зцілило тварину, і вже від цього дня слава про цілющу воду розлетілась по всьому Французькому королівстві.
У 1617 році про джерело знову згадали. Королівський діловод Генріха IV та Людовика XIII, П’єр Мільто, вирушив у Ля-Рош-Позе, щоб самому дізнатись про властивості води та залучив вчених, які визнали джерело лікувальним. Так, у часи Наполеона Бонапарта довкола джерела побудували військовий госпіталь для хворих з ураженнями шкіри.
З плином часу слава французької термальної води зросла і в 1897 році це місце отримало офіційний статус оздоровлювального об’єкта важливого значення. Згодом там відкрили лікарню, що з 1913 року перебуває під опікою Національної медичної академії Франції.
Цілюща вода та науковий підхід
Кількасотлітні наукові дослідження показали: термальна вода з Ла-Рош-Позе унікальна завдяки високому вмісту селену. Цей потужний антиоксидант уберігає ліпідний бар’єр від окиснення, захищає від запалень і важких металів. Ці властивості використовували лікарі з місцевого оздоровчого центру.
У фармацевтичній лабораторії створювали засоби на основі термальної води, які призначали хворим з екземою, атопічним дерматитом і акне. Так, 1928 року і з’явилася на світ компанія La Roche-Posay. Завдяки ефективним формулам ці продукти почали використовувати за межами лікарні, а згодом їхні переваги оцінили дерматологи всього світу.
Лише в 70-х роках лабораторія La Roche-Posay перейшла від виготовлення лікувальних засобів до косметики. Ініціатором змін став фармацевт Рене Левайер, що вирішив: термальну воду можна використовувати в домашньому догляді для підтримки здоров’я шкіри. Разом із групою дерматологів він розробив інноваційні формули.
Відповідальний бренд
Одна з причин, чому марка La Roche-Posay здобула світове визнання, — високі вимоги до створюваної продукції.
Тестування. Кожна формула проходить тестування на сучасній моделі реконструйованої шкіри та на сотнях добровольців.
Інгредієнти. Усі компоненти відповідають і перевершують норми міжнародних стандартів.
Захист. Унікальне пакування захищає засоби від окислення та бактерій.
Соціальна відповідальність. La Roche-Posay допоміг понад 15 тисячам жінок з бідних країн пройти навчання для кращих умов праці.